Spellforce.hodnoceniher.cz
Menu


Clan

Trpaslíci

Dělník (Worker)

Trpasličí dělníci nejsou žádní necvičení laikové, jak to bývá u ostatních ras. Musí se nejdříve vypracovat v sociální hierarchii na vyšší místa. Tito dělníci jsou oprávdoví mistři a umělci. Z obyčejného kamene a kovu dokáží vytvořit neobyčejné budovy a zboží tak kvalitní a precizně vyrobené, že ostatní rasy mohou jen zírat.

Milice

Jako lidé Boha Války, žádný trpaslík se nevyhne tvrdému trénování v boji. Ničí nepřátele svou sekerou, se stejnou silou a přesností, jakoby vyráběli zbraně svým kladivem na kovadlině. Vždy připraveni k boji pro svůj lid a boha v kterémkoli čase, na kterémkoli místě, srdce každého trpaslíka je srdce bojovníka. Ačkoli milice nemá ohromující brnění a dekorativní zbraně, mnoho zbabělých útoků na trpasličí vesnice bylo odraženo právě díky milici. Stráží, chrání a pracují v časech míru, ale když zazní válečný roh, jsou připraveni vyměnit jejich nářadí za zbraně.
cena: 60 železo
max brnění: 100  zbraň: dvojtá sekera
damage: 7-13  zásah (%): 100%
budova: Forge      Užitečnost ve hře(%): 30%

Bojovník

Základem všech příběhů a legend o trpaslících jsou bojovníci, tyto velmi dlouhé příběhy o statečnosti a hrdinství, jsou opravdu pravdivé. Žádná válka ve Fiaře se neobešla bez básní o hrdinských činech trpasličích bojovníků. Jsou to legendy, příklad kuráže pro všechny rasy světla. Nebojí se smrti, pro jejich boha budou tvořit nový život, dokud se jim ho dáří těšit svou odvážností a slávou. cena: 15 železo 40 dřevo
max brnění: 120  zbraň: lehká kuše
damage: 10-14  zásah (%): 75%
budova: Forge      Užitečnost ve hře(%): 60%

Duchovní (Cleric)

Magie byla vždy pro lidi tajemstvím a nebezpečnou cestou.jejich žízeň po síle a dobývání je silnější než u žádné jiné rasy a nedokáží odolat lákání kouzel a tajemných sil.Léčení a útěcha jsou jejich přednosti ale když války začnou plenit lidská království tak i oni vezmou zbraň a silné brnění a připojí se k jejich přátelům v bitvě.S léčivýma rukama a spravedlivým hněvem jsou symbolem vzezření bohů,pro naději a nezkrotného lidského ducha.

cena: 40 železo 20 aria


max brnění: 100 (*140*)   zbraň: palcát
damage:  6-10  zásah (%): 90%
budova:Temple of light,Forge      Užitečnost ve hře(%): 58%
magie: healing bonus: moudrost,inteligence +10

upgrade pro Clerica
Path of Light 200 železo 100 aria
- klerik obdrží železný štít,více many a rychlejší regeneraci many.


Marksman

Na bojišti většinou předčí kuši bleskový a rychlý elfí šíp,ale v rukou marksmanů se kuše stává smrtící zbraní.Nad jejich předchůdci-scouty vynikají nejen v rychlosti střelby,ale i v přesnosti.Ne každý velitel si může dovolit jejich nákladný trénink a výrobu jejich zbroje ale jsou vynikající podpůrnou a obrannou jednotkou a tím nejlepším,co může lidská armáda v oboru střeleckých jednotek nabídnout.

cena: 50 železo 30 dřevo


max brnění: 140   zbraň: těžká kuše
damage:  12-17  zásah (%): 75% (70%*)
budova:Forge,Shooting range      Užitečnost ve hře(%): 68%



upgrade pro Clerica
Double crossbow 100 železo 300 dřevo
-marksman je schopen vystřelit dva šípy najednou


Paladin

Jsou to nejvznešenější válečníci lidských říší,ochránci lidu a víry.V Tyařině jménu a pod velením samotného panovníka jsou vždy připraveni chránit nevinné za cenu vlastního života.Nepřátelé se nestrachují jen zbraní a magie ale hlavně jejich víra a statečnost je neochvějná.Před Convocation war byly paladinové organizováni v řádech.Největší z nich-Železný Sokol,chránil celou severní říši.teď několik přeživších paladinů slouží v nových královstvích,pomáhají kde mohou a snaží se nalézt pozůstatky zničeného řádu.

cena: 60 železo 30 aria


max brnění: 180   zbraň: dlouhý meč
damage:  12-18  zásah (%): 100%
budova:Forge,Master armory,Temple of light      Užitečnost ve hře(%): 89%
magie:Hallow,Aura of dexterity bonus: resist fire +175%, 2x Firebust

upgrade pro Clerica
Fire blessing 250 železo 250 aria
- paladin obdrží plamenný meč a vysoké resistence proti ohni


Armsman

Armsmani jsou páteří lidské armády.Jsou rekrutováni v časech války z nižších vrstev společnosti a jsou instruováni k používání halapartny.S touto jednoduchou ale efektivní zbraní dokáží odrazit orčí kopí a pokusit se držet od těla útočící trolly.Navíc je lidští kováři zásobují těžkými železnými zbrojemi které poskytují výbornou ochranu a zvětšují jejich šance na bojišti.Jsou to obvykle obyčejní lidé ale jejich železná srdce a dobré velení jim umožnilo vyhrát pro svou rasu mnoho bitev a válek.

cena: 70 železo


max brnění: 160  zbraň: halapartna
damage: 13-25  zásah (%): 75%
budova: Forge,Master armory      Užitečnost ve hře(%): 90%

Enchanther

Od té doby co je magie nesnášená prostým lidem,a nikdo z obyčejných občanů ji nedůvěřuje,tak přesto že je nesmírně těžké se něco z ní naučit, lidští velitelé jsi sou dobře vědomi její nezměrné síly a nejsou tak hloupí,aby ignorovali její potenciál v bitvě.A tak se nějací mudrcové osmělili a začali se učit pradávným tajemstvím a pronikat do tajů bílé ale pro lidi nejvýznamnější-mentální magie.Dobrý mág dokáže manipulovat s nepřáteli,poškodit je,nebo je dokonce paralizovat.Umění rychlé hypnózy bylo na několika školách dovedeno takřka k dokonalosti.dobře trénovaný enchanter dokáže zastavit pohyb nepřítele a naprosto ho paralizovat.S touto výhodou i obří armády orků,které by jinak lehce rozdrtily lidské jednotky byly snadno poraženy.Jejich schopnost zneschopnit velkým skupinám nepřátel boj jim zabezpečuje pozici hned za první linií.

cena: 60 aria


max brnění: 70   zbraň: obouruční hůl
damage:  9-14  zásah (%): 80%
budova:Academy,Temple of light      Užitečnost ve hře(%): 90%
magie: hypnotize bonus: moudrost,inteligence +20

upgrade pro Enchanthera
Clarity 400 aria
- enchanteři dostanou více many a zrychlí se její regenerace


Mentalist

Od té doby co je magie nesnášená prostým lidem,a nikdo z obyčejných občanů ji nedůvěřuje,tak přesto že je nesmírně těžké se něco z ní naučit, lidští velitelé jsi sou dobře vědomi její nezměrné síly a nejsou tak hloupí,aby ignorovali její potenciál v bitvě.A tak se nějací mudrcové osmělili a začali se učit pradávným tajemstvím a pronikat do tajů bílé ale pro lidi nejvýznamnější-mentální magie.Dobrý mág dokáže manipulovat s nepřáteli,poškodit je,nebo je dokonce paralizovat.Umění rychlé hypnózy bylo na několika školách dovedeno takřka k dokonalosti.dobře trénovaný enchanter dokáže zastavit pohyb nepřítele a naprosto ho paralizovat.S touto výhodou i obří armády orků,které by jinak lehce rozdrtily lidské jednotky byly snadno poraženy.Jejich schopnost zneschopnit velkým skupinám nepřátel boj jim zabezpečuje pozici hned za první linií.

cena: 100 aria


max brnění: 80   zbraň: obouruční hůl
damage:  11-19  zásah (%): 80%
budova:Academy,Temple of light      Užitečnost ve hře(%): 98%
magie: Schock (Schockwave*) bonus: mana +30

upgrade pro Enchanthera
Shockwave 600 aria
- mantalistové jsou schopni sesílat kouzlo shockwave a poškozovat 3 nepřátele najednou


Lidský titán- Griffon

Bojové schopnosti: Jezdci na grifinech jsou potomci bájných drakobijců.Jsou nezranitelní psychickou magií protože jejich mysl je volná a nepoddajná.Jednotky kolem něj bojují při pohledu na jeho udatnost zuřivěji a s větším nasazením.Vrhají se se zuřivostí hurikánu přímo do středu nepřátelských řad a nalétávají na prchající nepřátele.